søndag den 30. december 2012

Embossing kort

Jeg har lavet dette kort som er kraftigt inspireret af et kort jeg har set på Pinterest. Det er lavet af hvidt karton, stempler og embossing.



 Dette kort er lavet til en udfordring hos waltzing mouse. Jeg nåede så bare aldrig at få det uploaded.


For nogle måneder siden fik jeg en iPad. Jeg er super glad for den og bruger den RIGTIG meget, men... Jeg har så sjældent gang i min pc længere. Det er med til at jeg bare ikke får lavet nye indlæg her på bloggen:-( Er der nogen kloge hoveder derude der ved om man kan blogge fra sin iPad??? Jeg kan godt komme ind på min blog fra den men jeg kan ikke rigtig se en mulighed for at ligge billeder på bloggen.

Jeg regner med at dette bliver årets sidste indlæg så jeg vil da lige ønske alle der kigger forbi min blog et RIGTIG GODT NYTÅR!!!!!!!!!! 
 Pas nu på jer selv..... Vi bruger jo både øjne og fingre når vi skal scrappe ;-)





1 kommentar:

  1. Blogger har en app du kan blogge fra. :-)
    Den hedder vist blogger

    Fine kort og godt nytår

    SvarSlet