torsdag den 14. maj 2015

Konfirmation

I dag er jeg til konfirmation ved min niece. Hun skal selvfølgelig have et kort. Jeg har så lavet et fra os og så har jeg lavet et for min mor. Vi har hjulpet hinanden med at lave invitationer og bordkort så jeg havde jo alle tiders mulighed for at holde kortene i nøjagtig samme farver.

Kortet fra min mor ser sådan ud:


Pigen er et stempel fra Julie Nutting og hende her vi også brugt på invitationerne. På invitationerne har vi brugt sommerfugle så her valgte jeg stjerner i stedet for så det ikke blev alt for ens.

Kortet fra os selv ser sådan ud:



Her har jeg kun brugt kjolen da jeg gerne ville have et lidt mindre kort men stadig ønskede "konfirmations"kjolen skulle være med. Jeg har set min niece´s kjole og ved at der er små sten i skørtet... så det skulle der jo også på kortet. Teksten er et Dylusions stempel.

Jeg bestemte mig for at lave en kuvert til mit eget kort så jeg havde en i den rigtige størrelse...


Kuverten er lavet med hjælp fra Martha Stewart scoreboard og stempler fra Dylusions.
Jeg beklager billedkvaliteten men vejret i går var ikke med mig.

Jeg håber at i alle må få en super god Kristi himmelfarts dag...  :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar