torsdag den 19. oktober 2017

Art Journaling med Dylusions

I søndags bloggede jeg hos Picturing the world. Hvis du ikke nåede forbi bloggen, så kan du se nogle af billederne her på min egen blog.


Jeg er den glade ejer af en Dina Wakley media journal. Det er en super lækker bog at arbejde i. Den har 4 forskellige slags "papir" og giver derfor masser af forskellige muligheder.


For at starte min side har jeg givet den et lag gesso og brugt mit texture paste igennem en stencil fra Dylusions. Derefter har jeg skruet toppen af mine farver og brugt dem til at tegne på min side.


Jeg har tegnet lidt af hver farve på den ene kant, og har efterfølgende sprøjtet vand på, for at få farven til at løbe. Det har jeg gentaget et par gange, for at få lidt mere farve på.


På modsatte side har jeg tegnet ringe og har derefter sprøjtet en smule vand på. Vil man gerne have ringene til at flyde mere ud, så sprøjter man bare lidt mere vand på.



Til sidst har jeg sat en tekst på, lavet sorte splats med en Dylusions ink spray og glitter splats med en Wink of Stella. Det er lidt svært at se glitteret på billedet, men det virker rigtig godt i virkeligheden.


Rigtig god dag til dig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar