onsdag den 23. april 2014

Art journal


Jeg har lavet et par sider mere i min art journal. Efter jeg er begyndt at arbejde med Dylusions får jeg lavet mere end nogensinde før og efter en lang periode hvor jeg ikke rigtig har fået lavet noget som helst så skal jeg lige love for at det er vendt. Det bliver ikke til mange kort eller scrapsider men jeg får endelig lavet noget hvor jeg selv bliver glad for det endelige resultat.






Jeg har stadig lidt problemer med at farven render igennem i midten af bogen men jeg har bestemt mig for at det bare er en del af charmen i min art journal :) en stille morgen har givet mig tid til at blogge. Om lidt kommer det første dagplejebarn og vi skal besøge en kollega og når dagen er omme så er der sørme weekend til tirsdag morgen. :)


2 kommentarer:

  1. Dine sider er så flotte og jeg får sådan en lyst til at komme igang :)

    SvarSlet
  2. Super flotte sider!!
    God aften.

    SvarSlet