torsdag den 3. april 2014

Dylusions

Fra jeg så dukkestempler første gang har jeg holdt meget fast på at dem skulle jeg ALDRIG eje eller arbejde med!!!.... Nu er der så sket det at jeg er kommet til at købe nogle dukkestempler og ups... Jeg er super begejstret. Ja, næsten afhængig på ingen tid. De er da super søde og så er der jo et hav af muligheder med dem. Hvis nogen skulle være i tvivl så er jeg rigtig glad for at arbejde med Dylusions for tiden og her synes jeg at dukkerne passer rigtig godt ind. Her er mine første forsøg. Er faktisk godt tilfreds. :)







 

2 kommentarer:

  1. Hej Lise.
    Dylusions var mit søgeord og din blog poppede op. Fine ting du får lavet. Jeg vil gerne vide hvad det er for nogle dukkestempler du har og hvor de kan købes.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Det er Julie Nutting stempler fra prima og de er købt ved Hobbygården i Hampen.

      Slet